Kundeservice

Skriv til os på hej@luxreaders.dk

 

Åbningstider: 

Man - Fre: 10:00 - 16:00

Lør - Søn: Lukket

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster levering?

Vælger du 3 par briller får du gratis fragt med PostNord uden omdeling. Vælger du 1 eller 2 par briller koster PostNord uden omdeling 29 DKK. Af andre fragtmuligheder tilbyder vi GLS Pakkeshop for 29 DKK, PostNord erhverv for 29 DKK samt PostNord med omdeling for 39 DKK uanset antal.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller inden kl. 14 på almindelige arbejdsdage vil din ordre blive pakket og afsendt samme dag. Bestiller du senere end kl. 14 eller i weekenden, vil din ordre blive pakket og afsendt på den efterfølgende arbejdsdag. Så snart forsendelserne afgør fra vores lager er de typisk 1-2 dage undervejs.

Er min ordre afsendt?

Så snart din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette. Denne e-mail indeholder et trackingnummer, der gør dig i stand til at følge pakkens vej til dig. Dette trackingnummer er ikke aktivt før speditøren registrerer modtagelsen. Dette er i mange tilfælde om aftenen på den pågældende forsendelsesdag eller senest morgenen efter.

Jeg har brug for en ny returseddel

For at få udleveret en ny returseddel bedes du tage fat i vores kundeservice på hej@luxreaders.dk. For en effektiv og hurtig håndtering kan du med fordel angive dit ordrenummer.

Kommer de tilbage i min styrke?

Vores næste forsendelse af læsebriller lander ultimo marts. Hvis du ønsker at modtage information når udvalgte briller er tilbage i sortiment, er du velkommen til at skrive til os på hej@luxreaders.dk med et link til de specifikke briller samt en note omkring hvilken styrke, der ønskes.

Hvornår bliver betalingen refunderet?

Det tager cirka 10 hverdage at modtage og behandle returer fra vores lager i Danmark. Så snart forsendelsen med din(e) vare(r) er modtaget, vil refunderingen finde sted inden for 3 hverdage. Du modtager en e-mail til den e-mail adresse, der er anvendt i forbindelse med ordren.

Mit trackingnummer virker ikke

Dit trackingnummer er ikke aktivt før speditøren registrerer modtagelsen. Dette er i mange tilfælde om aftenen på den pågældende forsendelsesdag eller senest morgenen efter.

 

Levering og retur

Hvad koster levering?

Vælger du 3 par briller får du gratis fragt med PostNord uden omdeling. Vælger du 1 eller 2 par briller koster PostNord uden omdeling 29 DKK. Af andre fragtmuligheder tilbyder vi GLS Pakkeshop for 29 DKK, PostNord erhverv for 29 DKK samt PostNord med omdeling for 39 DKK uanset antal.

Leveringstid

Hvis du bestiller inden kl. 14 på almindelige arbejdsdage vil din ordre blive pakket og afsendt samme dag. Bestiller du senere end kl. 14 eller i weekenden, vil din ordre blive pakket og afsendt på den efterfølgende arbejdsdag. Så snart forsendelserne afgør fra vores lager er de typisk 1-2 dage undervejs.

30 dages fri retur

Det er gratis at returnere dine varer til os og du har 30 dages fuld returret. Du skal blot anvende den vedlagte returseddel og pakke varerne forsvarligt i samme originale emballage som de er modtaget i.

Returnering; sådan gør du

Læg de forsvarligt indpakkede varer tilbage i pakken og luk den forsvarligt. Varerne skal returneres i den samme originale indpakning som de er leveret i. Derefter kilster du den vedhæftede returlabel på pakken og indleverer pakken hos den speditør, der er anvendt i forbindelse med udleveringen af pakken (enten via PostNord på dit lokale PostNord posthus eller postbutik eller via GLS' pakkeshops). Bemærk at returforsendelsen kun er gratis, hvis du anvender Luxreaders' vedlagte returlabel.
Du får automatisk en mail, når vi registrerer din returnering på vores lager. Det kan tage op til 14 dage. Herefter udbetaler vi købesummen til den anvendte betalingsform.

Tilbagebetaling ved returnering

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke i følgende tilfælde: Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du dog ikke merudgiften refunderet. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse.

Leverer I til mit land?

På Luxreaders.dk leverer vi udelukkende til Danmark.
Ønsker du levering til Sverige besøg Luxreaders.se
Ønsker du levering til Norge besøg Luxreaders.no
Ønsker du levering til Finland besøg Luxreaders.fi
Ønsker du levering til Holland besøg Luxreaders.nl
Ønsker du levering til Tyskland besøg Luxreaders.de
Ønsker du levering til United Kingdom besøg Luxreaders.co.uk
Ønsker du levering til Belgien, Frankrig, Italien, Luxemborg, Polen eller Spanien besøg Luxreaders.com

Kan jeg handle TAX free?

Nej, vi tilbyder desværre ikke TAX free shopping.

 

Min ordre

Er min ordre blevet sendt?

Så snart din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette. Denne e-mail indeholder et trackingnummer, der gør dig i stand til at følge pakkens vej til dig. Dette trackingnummer er ikke aktivt før speditøren registrerer modtagelsen. Dette er i mange tilfælde om aftenen på den pågældende forsendelsesdag eller senest morgenen efter.

Kan jeg spore min ordre?

Ja. Så snart din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette. Denne e-mail indeholder et trackingnummer, der gør dig i stand til at følge pakkens vej til dig. Dette trackingnummer er ikke aktivt før speditøren registrerer modtagelsen. Dette er i mange tilfælde om aftenen på den pågældende forsendelsesdag eller senest morgenen efter.

Kan jeg annullere min ordre?

Nej. For at kunne levere hurtigst muligt påbegynder vi omgående processerne, når ordren aflægges. Dette betyder at en ordre ikke kan annulleres, når først den er placeret. Hvis du ikke længere ønsker produktet anbefaler vi at du anvender den vedlagte returseddel. Du kan læse mere om vores gratis retur her.

Kan jeg ændre på en ordre efter den er bestilt?

Nej. I vores forsøg på at sikre den hurtigst mulige levering sættes processerne omgående i gang, når ordren aflægges. Det betyder at vi ikke er i stand til at ændre informationer eller produkter, når ordren først er angivet.

Betaling

Hvilke betalingsformer kan jeg anvende?

Vi accepterer følgende kredit/debitkort: Visa, MasterCard, Visa Electron, Dankort, Maestro kredit og debitkort. Dertil kommer både Viabill og MobilePay.

Hvornår trækkes betalingen?

Idet du afgiver en ordre, bliver dit betalingskort valideret, og du vil herefter modtage en mail, der bekræfter, at din ordre er modtaget. Betalingen finder først sted, når vi har afsendt din ordre fra vores lager. Hvis dit kort ikke accepteres, vil betalingen ikke finde sted, og du vil øjeblikkeligt blive informeret om, at betalingen mislykkedes. Husk at selvom betalingen ikke godkendes, tilbageholder nogle kortudstedere pengene for det tilsvarende købsbeløb, hvilket betyder, at du ikke vil have mulighed for at få adgang til pengene i en kort periode.
Såfremt en vare er udsolgt, tilbageholder nogle kortudstedere pengene svarende til det ønskede købsbeløb, hvilket betyder, at du ikke vil have mulighed for at få adgang til pengene i en kort periode. Afhængig af kortudsteder kan beløbet være reserveret i op til 30 dage.

 

Kontaktoplysninger for Luxreaders:

Luxreaders ApS

c/o Milcom A/S

CVR: 38454749

Farum Gydevej 64

3520 Farum

Danmark

Mail: hej@luxreaders.dk